Voordelen. Hierom kiest u voor óns administratiekantoor. 2019-01-30T17:06:20+00:00

Voordelen. Hierom kiest u voor óns administratiekantoor.

We hebben het leukste team van Friesland!

Absoluut hét unieke speerpunt van ons administratiekantoor. Zonder de persoonlijkheden, wilskracht en drive van onze medewerkers zou ons administratiekantoor niet kunnen bestaan. Zij zitten altijd voor u klaar en helpen u waar ze maar kunnen.

Moderne aanpak in het verwerken van uw administratie

Bij ons mag u uw administratie aanleveren zoals u dat wilt. Uw aangeleverde administratie wordt door ons hoe dan ook gedigitaliseerd en in de cloud opgeslagen en verwerkt. Het enige dat u nog zelf hoeft te doen is het versturen van uw facturen naar uw opdrachtgevers en het fotograferen en/of scannen van uw administratie. Heeft u geen smartphone, scanner of tijd om de documenten naar ons toe te sturen? Geen nood, we kunnen uw administratie inscannen op ons kantoor.  Klaar terwijl u wacht of…we halen het bij u op. Voor meer informatie, neem gerust contact op!

Geen ondoorzichtige naheffingen of uurtje-factuurtje perikelen

Eén van de meest gehoorde signalen vanuit duizenden ondernemers door heel Nederland, de onvoorziene naheffingen en uurtje factuurtje perikelen. Vervelend en niet meer van deze tijd. Bij ons weet u dan ook vooraf waar u aan toe bent en werken we met vaste abonnementen afgestemd op de omvang van uw administratie tenzij anders door u aangegeven.

Een uiterst klantvriendelijke houding en zorgvuldige communicatie

Service valt en staat met communicatie en toch is dat binnen zakelijk Nederland soms ver te zoeken. Wij hechten waarde aan een nette manier van communiceren om te laten zien dat we u waarderen en respecteren. Van mail tot een persoonlijk gesprek, we behandelen u zoals we zelf ook behandeld willen worden.

Een proactieve benadering van uw administratie

Door onze geautomatiseerde aanpak zijn we iedere dag op de hoogte van de ins en outs van úw administratie. In tegenstelling tot veel andere kantoren is zijn onze BTW maanden een stuk rustiger en spelen we bovendien direct in op de zaken zoals die vandaag spelen.

Advisering wanneer u dat nodig heeft

Kent u het? U belt uw accountant voor een vraag en een week later treft u een onvoorziene factuur op de mat. Erg vervelend en helaas nog steeds aan de orde van de dag. Wij doen dit niet. Wanneer u vragen heeft dan kunt u die naar hartenlust stellen. Wij rekenen geen extra kosten voor het delen van informatie.

Altijd in voor een persoonlijk gesprek

Ons kantoor kent een vrije inloop en er is immer tijd voor een persoonlijk gesprek. Indien een beoogde medewerker overhoopt niet beschikbaar is dan plannen we samen met u een afspraak zodat uw komst toch niet voor niets is geweest.

24/7 online inzicht uw administratie en resultaten

Onze automatiseringsoplossingen maken het mogelijk om u 24/7 inzicht te geven in de administratie en de resultaten uit de administratie. Middels onze persoonlijke klantenportaal heeft u eenvoudig toegang tot al uw software pakketten die wij aan u faciliteren.

Hulp Nodig?

WhatsApp met ons!
24 uur per dag, 7 dagen per week.

06-14715366

…of doe een terugbelverzoek!

Onze medewerkers bellen uw dezelfde werkdag nog terug tussen 9:00 tot 17:30 uur.